Indiferent de domeniul din care face parte afacerea ta, este garantat că un serviciu CRM poate îmbunătăți activitatea, performanța și vânzările. Atunci când sunt mai multe opțiuni de sisteme CRM disponibile pe piață, inevitabil ajungi să te întrebi care este cel mai potrivit afacerii tale.  Serviciul amoCRM în Moldova îți propune câteva sfaturi utile pentru a face alegerea ideală și pentru a valorifica toate oportunitățile pe care acest sistem le aduce. 

Analizează obiectivele afacerii

Fiecare proprietar de afaceri trebuie să se familiarizeze cu noile tehnologii create anume pentru dezvoltarea rapidă a companiilor. În prezent, un sistem CRM este un instrument digital esențial pentru orice afacere, util atât pentru păstrarea relațiilor cu clienții, cât și pentru gestionarea mai bună a vânzărilor. Pentru a alege sistemul CRM perfect, mai întâi de toate trebuie efectuată o analiză în profunzime a afacerii. Identificarea necesităților și a obiectivelor pe termen lung este folositoare în alegerea funcțiilor personalizate și în înțelegerea așteptărilor pe care le aveți de la acest sistem. Fiecare companie are propriul proces de lucru și funcționează în mod diferit, iar soluții CRM pot fi adaptate în funcție de acești factori. Planifică această schimbare pe baza experiențelor din trecut și păstrează cele mai buni practici.

Consultă-te cu angajații

Cu siguranță, sistemul CRM va fi benefic pentru companie, însă deoarece integrarea acestuia va transforma considerabil activitatea zilnică, este nevoie ca și angajații să participe în această decizie. Informarea lor cu privire la software-ul CRM și la modul de funcționare îi va ajuta să înțeleagă mai bine avantajele și importanța unui asemenea pas. Astfel, atunci când va avea loc integrarea CRM propriu-zisă, echipa va fi pregătită și gata să învețe cum să folosească aplicația pentru a face munca mai ușoară. Programul CRM va automatiza cu succes procesele repetitive și va colecta toate datele necesare pentru afacere, însă implementarea cu succes depinde mai ales de capacitatea echipei de a se adapta și de a profita la maxim de funcțiile aplicației.

Testează sistemul

Pentru a observa beneficiile integrării unei astfel de aplicații în activitatea afacerii tale, o idee bună este să testezi sistemul și funcțiile sale. Un sistem CRM preia mesajele de pe toate rețelele de comunicare, înregistrează apelurile prin telefonia IP, trimite mesaje și oferte publicitare automate clienților, păstrează informații despre clienți și activitățile realizate. Echipa poate comunica pe platformă și poate vizualiza toate sarcinile actualizate constant. Un astfel de sistem CRM te pregătește pentru succes!

Rprezentanții amoCRM din Chișinău îți pun la dispoziție o opțiune de testare. Timp de 14 zile, poți beneficia gratuit de versiunea demo, iar tu împreună cu echipa puteți explora platforma și toate caracteristicile. Cu siguranță, la sfârșitul testării deja vei înțelege ideea de bază și vei confirma utilitatea acestui program și potențialul de dezvoltare a afacerii.

 

Dacă ai decis să apelezi la un serviciu de integrare CRM, suntem gata să te ajutăm. Stabilește o întâlnire de business cu specialiști noștri pentru cel mai bun CRM și află de la aceștia cum anume funcționează aplicația și care sunt posibilitățile pe care le deschide. Orice business poate fi dezvoltat cu noi!