Servicii personalizate pentru a crește performanțele companiei tale
AmoCRM poate fi adaptat și configurat conform nevoilor fiecărei afaceri. Noi nestrăduim să oferim cele mai bune soluții, pentru a contribui la îmbunătățirea proceselorși creșterea numărului de vânzări din compania ta.
Analizăm specificul companiei
Studiem cum au loc procesele și le reproducem în sistemul CRM. Identificăm soluțiile optime, pentru a crea un plan integral al proiectului.
Integrăm amoCRM
Facem setările de bază, optimizăm toate procesele și automatizam sarcinile de rutină. Ulterior, pentru a fi siguri că totul funcționează bine - testăm.
Soluții existente
Datorită experienței, deja am reușit să testăm posibilitățile oferite de sistem. Astfel, venim din start cu cele mai eficiente metode, care vor simplifica procesul de muncă. De exemplu, integrarea amoCRM și 1C.
Conectăm telefonia IP
Integrăm amoCRM cu telefonia IP și setăm: scenariile individuale, filtrele de grupare a clienților, câmpurile cu informații despre clienți, notificările pentru apelurile pierdute, poșta vocală, redirecționarea și dispozitivele pentru comunicare.
Integrarea cu platformele pentru comunicare
Conectăm amoCRM cu rețele precum: facebook, instagram, viber, whatsapp, telegram,youtube. La fel, canalele de e-mail și SMS. Creăm șabloane prestabilite, pentrumesajele transmise manual și automat.
Setăm datele analitice
Configurăm sistemul în așa mod, încât acesta să genereze date statistice despre sursele de unde vin solicitările clienților.
Instruim personalul
Știm cât de importantă este adaptarea personalului la un nou mod de muncă. Oferim servicii de instruire și răspundem la toate întrebările, pentru ca schimbarea să fie una rapidă.
Suport gratuit
Odată ce amoCRM este integrat, suntem mereu aproape pentru a vă oferi asistența necesară. Comunicăm cu angajații și rezolvăm orice problemă ce apare pe parcurs. În caz de necesitate, schimbăm setările sistemului.