Schimbările au mereu loc, în special în domeniul tehnologic, iar cel mai important pentru echipa amoCRM din Moldova este ca acestea să țină cont de dorințele și preferințele clienților. În ultimele modificări aduse platformei CRM (un sistem ce cuprinde instrumente, proceduri și strategii pentru optimizarea relației cu clienții) s-au luat în calcul tendințele timpului și expansiunea rețelelor de socializare mai noi. Astfel, s-a reușit introducerea unei serii de modificări, printre care integrarea contului de Instagram.

Instagram CRM deja disponibil!

Instagram-ul devine tot mai popular în rândul utilizatorilor și, cu siguranță, o bună parte dintre vizitatorii companiilor ce au implementat sistemul CRM, sunt activi pe această platformă. Dacă faci și tu parte din companiile care au instalat cu succes un sistem tip CRM, trebuie să știi că stabilirea unei conexiuni și comunicări active cu publicul (potențialii tăi clienți), a devenit mai simplă ca niciodată. Datorită acestei integrări vei putea trimite și primi mesaje de pe contul de Instagram, prin intermediul platformei de CRM. 

Deja nu mai este nevoie să ții browser-ul cu o mulțime de file deschise separat, pentru a reuși să menții conversația — totul este disponibil într-un singur loc. Cu ajutorul Salesbot-ului platformei amoCRM, conversațiile simple sunt de domeniul trecutului, pentru că este posibil să automatizezi tot procesul. Acesta va răspunde la mesajele clienților conform unui algoritm, ridicând astfel randamentul interacțiunilor și al vânzărilor.

Principiul de funcționare al integrării CRM – Instagram

Integrarea funcționează cam în felul dat: primești un mesaj pe Instagram, din partea unui potențial client (fie comentariu sau un mesaj direct), care apar sub forma unor sarcini. Pe platforma CRM, automat se crează un nou contact și o potențială vânzare cu acesta. 

Atât timp cât conversația are un statut activ, toate mesajele sunt salvate și aceasta este completată cu mesajele noi care vin de la acest client. Iar pentru ai răspunde clientului, nu este nevoie să părăsești platforma de CRM, deoarece îi poți răspunde direct de pe ea, atât la mesaje, cât și la comentarii, cu posibilitatea de a atașa fotografii. Procesul este îndreptat în cursul dorit, prin succesiunea predefinită a acțiunilor.

De ce este nevoie pentru integrare?

Integrarea contului de Instagram durează doar câteva secunde. Tot ce trebuie să faci este să introduci numele contului de Instagram și să confirmi conexiunea cu amoCRM. După care poți fi gata să primești mesajele care vin direct de pe Instagram.

Beneficiile integrării amoCRM – Instagram

  • Nu vei rata niciun mesaj din partea potențialilor clienți;
  • Vei putea urmări care publicitate contribuie la creșterea publicului, atrage noi urmăritori și vinde mai bine produsul sau serviciul;
  • Se va crea automat o bază de date clienți, pe care o poți utiliza ulterior;
  • Poți urmări eficiența angajaților la diferite etape ale vânzării, identificând punctele slabe și metode de îmbunătățire a întregului proces.

Astăzi, când clienții au un acces liber la o cantitate enormă de informații, iar așteptările vizavi de comunicarea cu o companie sunt tot mai mari, este un lucru necesar conectarea tuturor informațiilor existente despre clienți.

Oamenii apreciază enorm atenția la adresa lor, atunci când se observă atitudinea orientată spre client, chiar de la începutul discuției, cresc mult șansele ca vizitatorii tăi să devină clienți. Astfel de metode, precum integrările cu rețelele de socializare, permit nu doar creșterea receptivității la mesajele clienților, dar și acumularea informațiilor despre aceștia și creșterea vânzărilor. Chiar dacă nu știau clar ce-și doresc la început, fiind atent ghidați, informați și prețuiți, clienții vor cumpăra mult mai activ și chiar vor reveni ulterior, pentru tranzacții repetate.

AmoCRM este o platformă de CRM din Moldova, ce oferă soluții optime pentru fiecare client. Dacă ești interesat să afli mai multe informații despre posibilitățile și beneficiile, contactează amoCRM suport. Descoperă și tu noile oportunități ale platformei acum!