Comoditatea în timpul procesului de muncă este un lucru esențial pentru o mai mare eficiență a acestuia. Astfel, sistemul amoCRM oferă posibilitatea integrării programului pentru contabilitate 1C, cu scopul de a automatiza unele procese anevoioase atât pentru angajați, cât și pentru proprietari. Primii vor evita să aibă de a face cu număr mare de sarcini care trebuiesc îndeplinite manual, pe când tu, în calitate de proprietar al afacerii, vei putea urmări datele despre situația actuală a vânzărilor.

De ce ai avea nevoie de o integrare amoCRM cu 1C?

  • Mai puțin timp pierdut: angajații tăi deja nu vor mai fi nevoiți să tot deschidă fereastra programului 1C, apoi platforma CRM, deoarece toate datele din contabilitate se vor afișa automat în sistemul online.
  • Simplificarea procesului: angajații nu vor mai fi nevoiți să piardă timp cu munca de rutină (cum ar fi crearea unei facturi manual), iar toate documentele necesare sunt mereu la îndemână.
  • Proces de muncă mai bine structurat: mereu ai acces la starea de moment a unei vânzări, iar modificările și facturile pot fi făcute mult mai simplu.
  • Cumpărătorul va primi la timp factura.
  • Scade numărul erorilor comise de angajați la întocmirea documentelor.
  • Viteza de prelucrare a cererilor va crește cu până la 30%.

Cum funcționează?

Inițial, sunt introduse datele juridice a contrapartidei sau a clientului în înțelegere și amoCRM propune o serie de scenarii deja prestabilite în 1C. Facturarea are loc direct de pe card, iar angajatul nu este nevoit să mai apeleze la contabilitate. Toate informații necesare despre produs, prețul acestuia, numărul articolului sunt extrase din 1C. Ulterior, după întocmirea facturii, aceasta este salvată pe platformă și totodată exportată în 1C. Există posibilitatea transmiterii acesteia sub forma unui link către client sau poate fi descărcată în format PDF. Actul rămâne a fi mereu disponibil pentru modificări și în cazul care sunt făcute unele actualizări în 1C, amoCRM tot le afișează. Îndată ce contabilul a confirmat plata sau transferul în 1C, statutul vânzării se va schimba și în CRM, iar managerul pe vânzări va primi o notificare despre faptul că achitarea a avut loc cu succes și vânzarea va fi încheiată.

Așadar, firma economisește o bună parte din timpul pierdut în succesiunea activităților ce formează o tranzacție. Potențialele greșeli sunt reduse la minim, factorul uman fiind exclus din tot ce poate fi automatizat.

Cum se realizează integrarea amoCRM cu 1C?

Integrarea se realizează destul de simplu și rapid, doar ar trebui să ții cont de faptul că amoCRM este o platformă de tip cloud și funcționează doar în regim online, din acest motiv programul 1C, la fel, trebuie să fie conectat la Internet.

Pașii care trebuie urmăriți pentru a realiza integrarea:

  1. Accesează contul amoCRM;
  2. Deschide modulul Setări -> compartimentul Integrări;
  3. Deschide extensia 1C;
  4. Introdu datele contului 1C existent.
Cum utilizăm integrarea 1C?

După ce integrarea a avut loc cu succes, în modulul Setări va fi disponibil compartimentul 1C, unde apare posibilitatea de schimbare a prefixul facturilor create în amoCRM, de vizualizare a listei de persoanelor juridice (importate din 1C), din numele cărora sunt întocmite facturile.

Pentru efectuarea altor sarcini trebuie accesat modulul Vânzări:

  • Pentru a întocmi o nouă vânzare, inițial, trebuie introdus cumpărătorul în câmpul cu Persoane juridice. Este suficientă utilizarea codului fiscal al acestuia, pentru a-l identifica în baza de date a firmei. După ce cumpărătorul a fost găsit, trebuie memorizat în sistem.
  • Facturarea se realizează în compartimentul 1C, accesând comanda Întocmește o factură. În momentul creării unei facturi toate informațiile despre produse și prețurile acestora sunt automat extrase din 1C. După cum am menționat, toate facturile întocmite în amoCRM sunt exportate automat în 1C, dar trebuie să menționăm că cele create în 1C nu vor fi afișate în sistemul CRM. Redactarea facturilor poate fi realizată în 1C, iar acestea cor fi actualizate și pe platformă.
  • Statutul facturii se modifică doar după ce în 1C este indicat faptul că transferul sau plata a fost efectuată.

Integrarea este simplă, după cum se poate vedea, iar rezultatele nu se lasă așteptate. Toate tranzacțiile sunt urmărite mai ușor, iar erorile în facturare sunt reduse, practic, la zero. Mereu vei ști în ce etapă este o anumită tranzacție.

Mai multe posibilități ale combinației amoCRM și 1C

Pentru un grad mai ridicat de productivitate a departamentului de vânzări, sunt disponibile extensii plătite, care vor contribui la optimizarea proceselor:

  1. contabilitatea poate avea posibilitatea să întocmească o comandă de produs prin intermediul platformei CRM;
  2. pe pagina despre fiecare client, vor apărea informații despre datoriile care le are față de companie;
  3. facturile vor fi transmise către clienți fără implicarea angajaților;
  4. poate fi urmărită data și ora când factura a fost deschisă;
  5. comenzile întocmite în 1C vor fi exportate către amoCRM.

Acum, poți profita de multitudinea posibilităților oferite de către amoCRM, astfel ridicând randamentul muncii în compania ta. Pentru a afla mai multe date despre alte integrări posibile puteți contacta amoCRM suport, iar noi vom fi încântați să vă oferim informațiile necesare.

Ne place să venim cu inovații și cât mai multe oportunități pentru clienții noștri, pentru a duce la un alt nivel calitatea serviciilor CRM din Moldova și pentru a contribui la eficiența companiei tale.