Dacă sunteți în căutarea unui sistem de gestionare a relației cu clienții, cu siguranțăm nu sunteți singurul care își dorește o automatizare și optimizare a proceselor zilnice de afaceri. Potrivit statisticilor IT ale Gartner, cererea pentru tehnologia amoCRM a crescut brusc în 2019, aducând profituri de peste 40 miliarde dolari companiilor care beneficiază de software CRM. Care este cea mai bună strategie pentru alegerea CRM pe pentru business-ul dvs.? Pentru a vă ajuta să alegeți platforma CRM potrivită, am intervievat experții în automatizări și i-am rugat să ofere sfaturi privind acest aspect.

Există un CRM unic?

Potrivit lui Ion Hasnaș, partenerul oficial al amoCRM în Moldova, întrebarea „care este cea mai bună soluție CRM?” este greșită. Toate caracteristicile pe care ar trebui să vă concentrați variază de la industrie la industrie și de la o afacere la alta. Înainte de a achiziționa un abonament amoCRM, ar trebui să efectuați o analiză pentru a determina care dintre caracteristicile personalizate sunt cele mai bune pentru business-ul dvs. și ce doriți să obțineți de la implementarea acestui sistem”, afirmă expertul.

În acest caz, corect ar fi să vă întrebați: „De ce opțiuni de organizare are nevoie compania mea?” Primul pas în alegerea opțiunilor potrivite este crearea unei liste de cerințe pentru soluția ideală de CRM, astfel încât să vă puteți ghida în alegerea CRM, pe baza experienței și proceselor de lucru din compania dvs.

Cheia succesului e planificarea

Integrarea unui CRM este un proiect imens pentru orice afacere. Deși se consideră a face parte din domeniul IT, necesită participarea tuturor departamentelor companiei, pentru a fi implementat cu succes. Având în vedere complexitatea sistemelor de gestionare a relației cu clienții, este necesară o planificare adecvată. În întreaga organizație schimbările trebuie făcute atât din punct de vedere operațional, cât și cultural, și mental. Soluția aleasă trebuie să fie ușor de utilizat, adoptabilă în organizație, cât mai simplă și rapidă posibil.

Cât de util poate fi CRM software?

Scopul de bază al implementării soluțiilor CRM este creșterea productivității companiei. Datorită ordinii și organizării echipei de management, amoCRM face ca operațiunile zilnice ale afacerii dvs. să fie mai ușor de efectuat. Comunicarea cu clienții și automatizarea proceselor zilnice și repetitive sunt considerate esențiale. Să nu uităm de generarea rapoartelor complete și gestionarea corectă a sarcinilor de către angajați. Conform cerințelor, fiecare întreprindere va avea soluții cheie diferite, inclusiv acces rapid la bazele de date online ale clienților. În acest sens, va deține și o aplicație pentru dispozitive mobile iOS sau Android pentru ca angajații să aibă acces la sistem de oriunde s-ar afla.

Soluție API integrată

Atunci când alegeți un software CRM, ar trebui să luați în considerare soluțiile deja prezente în compania dvs. Rolul principal al soft-ului este de a vă conecta cu soluții API (interfațe de programare) și rețele sociale. Un CRM care nu este ușor de integrat cu diverse soluții în cadrul companiei va fi mai dificil de implementat și de utilizat. Pe lângă soluțiile Office 365 și G-suite, integrarea amoCRM cu sistemele de e-mail 1C și cele interne este de asemenea importantă. În plus, dacă majoritatea serviciilor sunt găzduite în Cloud, iar CRM se află pe un server local, pot apărea probleme de ordin tehnic, din cauza unei cantități prea mari de informație stocată.

Ni se va oferi suport și instruire în integrare?

Un furnizor de soluții CRM care vă poate ajuta la fiecare etapă în procesul de integrare va fi esențial. Acesta trebuie să ofere o pregătire avansată, să explice terminologia și să ofere exemple de procese de lucru. Reprezentanții amoCRM din Moldova pot simplifica procesul de adaptare în cadrul organizației, oferind instruire și configurare specializate. Numai analizând existența certificatului de partener oficial și a proiectelor anterioare de succes, puteți fi siguri că ați ales un integrator de soluții CRM de încredere.

Succesul afacerii depinde de alegerea unui CRM potrviti, care vă ajută să aveți un control total al tuturor proceselor din cadrul companiei. Dacă aveți în continuare întrebări sau ambiguități, vă rugăm să sunați la echipa amoCRM sau să comandați imediat un apel la 022 000 200 și vă vom suna noi! Suntem întotdeauna gata să vă ajutăm și să vă oferim consultații telefonice gratuite cu experți în domeniu.