În contextul pandemiei COVID-19, cu toții am fost forțați să ne adaptăm unei noi realități. După 10 luni de noi reguli de conduită, nu toate afacerile au reușit să-și recupereze forțele răpite de criza pandemică. Business-urile flexibile au găsit soluții și au asigurat angajaților un loc stabil de muncă.
Cel mai mult au avut de câștigat afacerile care înainte de carantină au ales calea automatizării prin integrarea platformei amoCRM în procedurile de rutină. Împreună cu toată echipa, ne-am întrebat: cum sistemul CRM a influențat lucrul de acasă al echipelor de vânzări? După discuțiile cu clienții noștri, am ajuns la următoarele observații:
Organizarea managerilor de vânzări s-a îmbunătățit
Fiind o platformă de maximă monitorizare, managerii de vânzări și-au stabilit sarcinile prioritare și le-au îndeplinit pe pașii setați. Și asta datorită integrării sistemului CRM în activitatea business-ului și în suportul oferit fiecărui angajat în parte.
În plus, am fost surprinși să aflăm că nu s-a pierdut spiritul de echipă al managerilor, chiar dacă aceștia au muncit de la distanță. Datorită opțiunilor sistemului de management al relațiilor cu clienții, angajații departamentului de vânzări nu și-au pierdut sentimentul apartenenței la compania în care activează.
СRM a sporit eforturile de marketing
Reieșind din comportamentul schimbat al consumatorilor în pandemie, am observat că s-au înregistrat îmbunătățiri în departamentele de marketing. Clienții noștri au raportat că au resimțit îmbunătățirile provenit din eforturile de publicitate. Chiar dacă au fost nevoiți să-și regândească strategiile de promovare, proprietarii de business au găsit beneficii în utilizarea sistemului CRM în Moldova și au crescut cifra de afaceri de câteva ori. Le-a reușit datorită conectării tuturor canalelor de promovare cu platforma CRM și stabilirea exactă a pașilor din Customer Journey. În contextul dat, pâlnia de vânzări a jucat un rol vital în sporirea performanței echipelor de vânzări. Aceștia urmau etapele de vânzări cu o strictețe deosebită.
Echipele de vânzări au economisit mai mult timp decât înainte
Criza ne-a arătat că timpul contează mai mult decât înainte de pandemie. Fiecare minut poate fi folosit în avantajul vânzărilor. Cum? Ți-o arată sistemul de management CRM. Datorită automatizării procedurilor de rutină, angajații au economisit mai mult timp decât ar fi făcut-o la birou. Încheierea contractelor, facturarea și tranzacțiile sunt înregistrate în platforma CRM, nu manual în tabele Excel.
Vrei să vezi cum s-ar descurca și departamentul tău de vânzări la distanță? Te provocăm să încerci sistemul de monitorizare CRM în cadrul afacerii tale și să afli ce îmbunătățiri va resimți business-ul tău în plină pandemie.
Îți asigurăm suport tehnic profesionist și instruire completă a fiecărui angajat. Munca la distanță nu mai reprezintă o situație excepțională, ci o nouă realitate ce îți aduce o mulțime de beneficii. Ești gata să le descoperi împreună cu noi? Sună acum la 022 000 200 și haide să o facem!